Sentuhlah saya

15 August 2011

Berat hati

Assalammualaikum w.b.t
Selamat pagi diary.

Minggu ni aku ada urusan penting yang perlu diselesaikan.BErkaitan dengan hidup dan masa depan.

Tapi aku rasa berat hati,aku yakin dengan langkah aku.Tapi itulah semakin hampir dengan hari yang dijanjikan aku rasa berat hati.Aku lebih yakin dengan kata hati.

Orang kata ikut hati mati.Tapi itulah memandangkan keadaan aku sekarang,rasanya aku kena nekad dalam berbuat sesuatu.

Susahnya kalau dah berat hati.Aku selalu mintak dengan tuhan berikan aku KESENANGAN dalam setiap KESULITAN yang aku hadapI.Cuma aku nak kena cekal dan kuat.En.suami selalu ada kat sebelah aku,apa yang aku perlu takutkan?

Tapi kalau ikut kepala gila aku,hahaha..memang kasi settle lepas pantang je tahun depan.Hahahaha.En.suami selalu je cakap 'saya selalu rindu perkara gila yang awak buat'.

Sekarang mana nak datang gilanya oi...dah mahu jadi mak budak.Hahaha.Muhasabah diri sikit.sedar diri sikit.Hahahaha.

Tak apalah..aku memang sengal kadang2,suka buat sesuatu dengan pemikiran gila aku.Tapi kadang2 perkara gila yang kita buat lebih berbaloi berbanding perkara yang siuman.Isk..apakah aku ni.Hahahaha.

Oklah..selamat berpuasa.

No comments: