Sentuhlah saya

21 September 2010

Mood Malas~

Salam,
selamat pagi..
miss my blog..and my reader..ada reader ke?
ceit perasan..

owh..lama menyepi bahagianya hinggakan malas mahu update.
gambar ada tapi tak best mana pon,balik2 gambar aku ngan En.Tunang.
nanti korang muntah kelabu asap plak..
kasi tepek gambar aku ngan En.Tunang..erk..tapi blog aku kan..sukalah nak letak gambar sapa pon..hahaha

Owh..masih mood kuih raya 'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN'
kepada korang semua ku pohon ampun dan maaf..
tahun ni aku beraya 24 hari sahaja.
sebab 6 hari lagi aku dapat cuti..yeay nak kena ganti (^_^')

maaflah ye..
raya kali ni aku menyibukkan diri dengan berbagai perkara..
owh..tarikh kahwin sudah tetap..ngeee...tak sabar mahu kahwin *Gatal (@_@)

tapi kursus tak pergi lagi..muahaha..
bz noks..tesis pon aku dah 2 minggu cuti nih..
owh..struggle..strugglee...
jangan kerana mahu kahwin study terkandas.
tak mau..tak mau..

Biar lambat asal siap..lagi banyak duit UPM sebab aku kena bayar yuran saja.

Aku cancellah mahu buat jurnal bakal raja sehari..
sebab aku malas~
jangan tanya kenapa..
kau memang tak dapatlah nak info pasal kahwin2 ni dengan aku..
sebab aku ni pemalas mahu amik gambar sana-sini..

Tesis masih dalam perjalanan yang tak tau penghujung..
barang hantaran tak beli lagi..
andaman sedang disurvey.
tema sudah pasti..
tarikh sudah tetap..
dewan belum booking br tanya sewa je..
baju nikah tak beli lagi sebab tak da duit..hahaha
barang hantaran gubah sendiri..kalau malas letak je dalam bakul atau kotak..
hahaha

cuma update masam mcm ni yang aku leh buat..
aku masih malas lagi nih..

okey..nanti update kasi cantik lagi...
bubye~

2 comments:

{ Miss Syahira } said...

beb, bila mau lepak bersama?

syazana said...

Syira:bila kau free?hari ni?