Sentuhlah saya

25 September 2010

Jadual padat (^_^')

Salam,
selamat malam...

aku banyak sangat entry tertangguh,
raya dah nak berlalu pergi..
banyak open house tak dapat nak hadiri..
sebab...
sebab..
sebab...
aku sangat sibuk...
sangat2...

Rasa seperti mahu berjimba bersama teman2..
tetapi duit belanja sedang dicatu..
kerana setiap kali keluar aku akan tadah tangan kat En.tunang sambil buat muka sepose..
dan mengucapkan kata2 manis seperti..

'abang,sayang nak mintak duit boleh?'

@

'abang,sayang nak kuar ngan member2 boleh?'

@

'Kesian sayang tak da duit,nak makan camana?'

itu contoh ayat2 kesian..
ayat mesti mau manis..
kena guna 'abang' @ 'sayang',
baru lelaki boleh cair..

Tapi cair atau tak dia memang kena bg aku duit.
hahaha..
duit aku?
jangan ditanya..
duit aku ada plan tersendiri..
cuma En.Tunang je yang tau..

Jadi kau tahu kenapa aku senang hati walaupon tak berduit..
sebab segala2nya ditanggung beres (^_^)

En.Tunang memang terbaik dalam bab2 menguruskan kewangan.
Baru ni aku rasa duit aku terancang dengan baiknya..

Wah..yang tak leh blah dia leh baca setiap perancangan aku..
ceit...
apa aku fikir dan rasa semua dia tau.
Tak boleh nak tipu langsung =p

Owh..jadual sangat pack..
besok confuse mahu balik jb atau tak..
tujuan balik adalah untuk cari butik andaman..
aku macam dah malas nak cari2 ni.
asal ada depan mata je aku sebat boleh?

serasanya aku nak cr kat batu pahat je lah.
kat jB cost more than 5k..

diaorang kata normal r tu,
sebab aku mintak pelamin kat dewan ngan rumah skali.

apa2lah,
malas nak fikir2 sangat..
mahu siapkan tesis..
sudah dapat semangat baru hehehe..
kawan baik ku sudah 'viva' okey..
correction period is two month only,
after that lepas azab master..
eeeee..jeles..benci~
tulah sapa suruh aku malas kan?kan?

Hari masa lepak2 dengan En.Tunang kat opis..tb2

'sayang,tolong bagi kertas dan pen,tolong listkan barang2 hantaran'

maka bermulalah perbincangan dari hati ke hati ceit..
mudah okey...
aku ni je sengaja meleceh2kan kerja yang mudah..

eh..okey2..besok mahu mencari2 lagi..
bubye =p
cari apa?
cari gali =p

No comments: