Sentuhlah saya

03 September 2010

Friday at UPM

Salam,
selamat malam..
bored..

lesu..
letih..
bosan...
hari tanpa aku ketawa dan bergaduh dengan En.tunang...
hari aku tak peluk cium Damia,Dania,Danish..
Hari aku tak makan masakan bakal ibu mertua..
Hari aku tak pergi bazaar ramadhan..sound sucks?

Ingat aku je yang letih,
kucing2 ni pon letih pose gak..
diaorang punya aksi menggambarkan perasaan aku..
ceit..bosan+sedih sebab bersendirian..
Aku sampai UPM kol 9.30 pagi tadi send by my budy...
dengan tujuan utama mahu melengkapkan beberapa part untuk tesis.
maka dikuatkan hati gak melangkah pergi meninggalkan Johor.

Banyak benda aku tertinggal..
nak kata kelam-kabut,tak sebenarnya.
macam mana benda yang slalu aku bawak aku leh tertinggal such as matric card..damn..
see..macam dah tak nak belajar je siap letak matric card sepah2...
aku jawab kat en.Tunang aku letak dalam handbag yang lain..
tapi sebenarnya aku lupa kat mana aku campak..campak ye bukan letak..


aku tak boleh teruskan untuk sehari lagi..
rasa seperti mahu pulang ke kampung halaman sekarang.
kena kuat semangat kalau aku tak datang sini buat kerja,
tesis tak kan siap,
kesannya aku kenabayar yuran yang mahal untuk sem depan..tak mau..

Aku tapau ni je..
mahu makanapa tak tau..
serius satu hari ni aku tak rasa lapar dan dahaga langsung.
kenapa?pelik gila...
makan tanpa nafsu...
selalu lepas buka aku minum air sebaldi..
hari ni minum setin pon tak habis okey..

='(

macam mana mahu jauh kalau tak sampai 24 jam aku dah takleh bertahan.
jangan silap..
aku sangat berdikari,cuma sudah puas hidup sendiri..
Jadi sangat bahagia hidup dikelilingi insan2 kesayangan.


Miss both of them Dania+Damia..
Miss to hugs and kiss them..


dia tak kisah pona ku cium dia walau aku tak mandi lagi...

Rindu tuan punya tangan ini....
i know he miss me too..
kalau tak tak kan tiap kali call tanya 'balik bila?'
see..tak sampai 10 jam aku tinggalkan dia..
dia tido awal tadi..sakit kepala katanya..
saya tahu kamu tengah kusut.
tak pe rezeki di mana2,kamu jangan bersedih =)
saya janji cuba balik awal untuk buat kamu ketawa..
kamu tahu saya rindu bila kamu kata
'eee...kenapalah sayang saya ni sengal sangat..'
hahahahaha..dalam nada kamu geram dengan saya..
saya rindu bila kamu bagi arahan untuk buat kerja..
Macam tak best je mood kamu hari ni?
kamu mesti penat.
harap kamu dah hantar sebutharga tu..
harap sangat saya tak da buat silap masa lengkapkan segala dokumen yang kamu minta.
Owh saya rindu family kamu juga...sememangnya mama saya pon sudah salah call siang tadi..
dia mahu call orang lain tapi dia call saya..
Owh sudah lebih emosi mahu tidur..
selamat malam ....





No comments: