Sentuhlah saya

13 August 2009

Tension.....

Ye..cik Syazana dah sakit...
ahaks..sakit jiwa...
mau tengok rupa tensionnya seperti apa....




ini dia rupa ku yang jelita semasa susah hati...hahahaha
susah hati ke?
asyik susah hati memanjang...




Yolah..semenjak dewasa nih..ahaks..banyak benda nak kena pk..kadang ok..kadang x ok.

Aku gi keja pon serabai gila je muka..macam orang x mandi pon ye gak..

weh tapi aku mandi tau..cuma bila pagi tu neutral beauty...ok


ERm..penat memikir sebenarnya...
bila x da kerja aku bosan
bila ada kerja aku kusut
ada sesapa nak tolong wat tesis?...
offer nih..hahahaha


Bila akan ku dapat ke clubbing lagi eh2 silap ke karaoke...

hahahahahaha..owh En.Bf aku sudah kangen sama kamu...bila mau turun kl nih..

tolong2 aku dah sakit nih...tolong...tolong..da lemas nih..adeh2

2 comments:

cik syahira said...

ahhhaha..
baru cerita pasal clubbing terus kua entry ni.
terbaik! dgn aku tak kangen ke?
ngeh..ngeh.

syazana said...

Hah yolah...
hahahahaha...
kangen sangat kat kau nih