Sentuhlah saya

12 January 2011

Shopping yang aku rasa macam nak menangis..

Salam,

hi kawan2..*sila lempang



ya allah blog aku bersawangnya..lalala~

rindu aku?

hahaa opkos tak..

blog bukan ilmiah pun mahu rindu2 bagai...



Lalala..

KAu jangan mengharapkan aku upload gambar.

serius weh..

aku tak pandai nak bluetooth gbr dr BB ni..

muahaha *sila gelakkan aku.



Aku br je melawat blog2 orang ..

tapi yang memang slalu aku baca je lah.tanpa meninggalkan komen..

lalala~



aku rasa macam kaku pula mahu menulis entry ni.



Okey,

semalam adalah Hol di Johor.

maka company tempat aku berkerja adalah cuti.

JAdi aku dan En.Tunang mengambil kesempatan melebarkan sayap hingga ke KL semalam.

wah penat~



PEnat dapat..

duit pon habis..hahaha



*alamak yuran sem ni belum bayar lagi..huhuhu..tapi alhamdulillah dah ada hold duit untuk yuran.



Jumaat ni settle yuran pulak.

petang ni nak jumpa Photographer,besok mahu tengok contoh kad jemputan,bulan depan kena amik cincin kat kedai emas (parah).



Aku dah nak pengsan ni lalala..mana mau cari duit lebih..di mana?



Alhamdulillah walaupun kepala kusut dengan tesis,dengan macam2 dugaan lain.segala urusan berjalan dengan perlahan dan lancar.Barang2 hantaran sudah 95% sempurna,la ni fikir mahu buat tesis je dulu.Hujung bulan depan baru serius mengadap hal kahwin2 ni balik..lalalala~



Kita buat satu2 ye..hehehe..

banyak aku nak update tapi tak terupdate.dengan waktu yang sentiasa cemburu dengan aku.ok..nanti kalau rajin aku update lagi.

korang jangan risau,aku hidup lagilah..hahaha

No comments: