Sentuhlah saya

21 January 2011

Kad Jemputan

Assalammualaikum w.b.t
Selamat pagi.

aku dah boring mengadap skrip drama,
jadi aku curi tulang sat nak update blog..
kata kawan aku blog adalah salah satu terapi stress..
memanjang stress kan?
mengada okey.

Aku tak tempah kad jemputan lagi,
sebab tak tau nak design yang macam mana.
Jadi aku pun berfikiran cuma nak yang simple dan sempoi yang penting MURAH.
hahaha.. =p


Untuk pertama kali memilih kad jemputan,aku suka yang kat bawah ni,
tapi kos dia agak tinggi.*kedekut
Kalau nak letak reben sendiri boleh,tapi aku tak da masa,
karang ada yang dapat ada reben ada yang tidak,takut ada yang kecik hati dapat kad tak ada reben *motip.

Cantikkan kaler dia?

*kredit untuk Pakcik Google

Setelah berfikiran lama,
aku macam berminat dengan kad jemputan yang ada gambar kartun macam ni...
kebetulan kitaorang pun ada gambar karikatur ga..tapi x hengat letak mana..lalala~
*kredit untuk Pakcik Google
NAk diikutkan aku lagi suka kad yang kat bawah ni..
wheeeehuuuu
Tapi aku takut mama aku tak kasi,
aloh tak pe lah mama aku serah bulat2 kat aku..heheh
*kredit untuk pakcik google
Kesimpulannya tak tempah lagi,
dengar cerita ada orang mahu belanja kos untuk kad jemputan ni.
Mudah2han jadilah ye dia belanja aku ni..
*kekeringan wang...
lalala~



No comments: