Sentuhlah saya

27 February 2008

haru biru

pasal teater lagi...sem ni baru aku rasa penat sangat banyak benda nak kena buat dan sem yang palin mencabar.....sebab final kena buat persembahan solo lagi...bukan mengeluh dah itu memang exam aku, tapi takut.takut tak dapat buat yang terbaik.Mesti orang akan cakap,'kenapa kau nak takut sedangkan kau dah pernah berlakon'....ermmmm sebab aku sentiasa mahukan yang terbaik walaupun aku tidaklah sehebat mana.teater banyak membuka minda ku untuk berfikir dan meneliti sesuatu perkara, hidup ni ibarat roda sekejap kita ada kat atas,sekejap kita jatuh kat bawah.teater hanya mengulang @ meniru apa yang berlaku dalam hidup kita terpulang samada tragik @ TIDAK. Pening kepala aku nak melakukan yang terbaik bukan hanya dengan duduk diam sahaja tapi banyak benda kita kena korbankan termasuk 'masa'. Berlakon tak semudah yang semua orang sangka tanpa penghayatan kita takkan mampu menjayakannya.Kali pertama menghayati watak aku hampir-hampir putus asa, susah sangat sampai aku menangis sebab aku rasa sangat susah.Tapi aku takkan mengalah macam tu je, perjuangan mesti diteruskan.

No comments: