Sentuhlah saya

22 February 2013

Jauh :(

Assalammualaikum w.b.t

Selamat malam...

He's away from home..
i miss my hubby.

Bukan jauh pun, dia ke kl.Urusan kerja.
Alhamdulillah...dia maju setapak ke hadapan.

Tadi masa dia nak bertolak,dia renung2 aku dalam2...macam berat je dia nak tgalkan aku dgn anak.

Dari malam semalam lagi dia dah cakap..'kita x pnh berenggang kan?'

Sepanjang aku hidup dengan dia,ini kali ke-3 aku tidur malam tak peluk dia.*statement pitam..ada aku kisah..suami aku kan,

Kali pertama,masa baru2 kahwin.Aku ke UPM.Kali ke-2 dia terpaksa bermalam di kajang atas urusan kerja (tidak dirancang).Kali ni,atas urusan kerja juga.

Rasanya utk 1 malam ni je.Anak x merengek...mummy plak yang merengek..ceh.


Okeylah,aku lapar..malas nak ke dapur sbb x da kawan.
Good nite..babai :)

No comments: