Sentuhlah saya

23 February 2013

Handbagssssss....

Assalammualaikum w.b.t

Selamat malam..

Hehehe..aku bosan x tau nak update apa...
alang2 on9..baik kita survey design dan harga designer handbag..

Mak aihh..lepas offer masih lagi riban2...*sentap..gigit jari.
Apa nak diharap..suri rumah..tgok je lah.*nafsu x leh kawal


Hahaha..x sampai sebulan beli Handbag baru,mata dah gatal tengok yang lain.

Coach plak asyik sale memanjang...sakit jiwa ahkak tau..*sentap lagi.

ada balance duit yang En.suami bagi,ingat nakbeli wristlet coach...sekali aku terpandang handbagggggg lagi..tapi kena gosok2 En.suami dulu malam ni mintak tambah duit.*Ketawa jahat.

Confirmlah dia akan cakap..'Baru beli handbag yang hari tu'..

Pitamlah kau dapat bini mcm aku..
Kerja 'menggosok' je *eh,macam Aladdin gosok teko jin dia tu..

Bhahaha...aku x da mood nk upload gambar handbag.Setakat aku blogger picisan upload coach je...sapa heran.

Hahahaha..kalau kau tgok kakak2 blogger lain pakai Chanel lagi merintih hati kau nak..hahaha.*ni semua nafsu dan dunia semata.

eh...ok2..katil dan Lil queen dah memanggil2 ajak tido..

Nite peeps...

No comments: