Sentuhlah saya

22 March 2012

Weeehuuuu...kembali lagi

Assalammualaikum w.b.t
Halloooo...sorry dah lama mummy saya tak menaip di sini...


mummy tak sempat langsung,sebab saya tak sihat.
hidung saya tersumbat.tidur tak lena,tiap2 malam resah dan gelisah je.
Mummy dan babah dah risau.....

Tapi sekarang alhamdulillah saya dah sihat.
mummy dah habis pantang 44 hari...
mummy mana boleh duduk rumah lama2...kaki dia gatal..hahaha


tadi mummy bawak saya pergi carrefour..*eh betul tak saya eja ni..kalau salah tolong tunjukkan.
sebab mummy dengan babah kejarkan offer untuk pampers saya.mummy kata kalau tak beli masa offer mahal.

mummy dengan babah dah pandai berbelanja mengikut keperluan semenjak saya ada.diaorang pon dah lama tak shopping untuk diri sendiri.

Sebab babah kata kat mummy 'sekarang kita kena dulukan Rania dalam segala hal'.
Saya sayang mummy dengan babah.

Tapi saya lebih manja dengan mummy...tiap2 malam2mesti nak berkepit dengan mummy.
Kadang2 tidur kat atas riba mummy,kadang2 celah kelengkang,kadang2 tepi kaki mummy.
Mummy dengan babah risau sangat sebab saya tidur lasak.

kalau mummy letak saya kat tengah2 antara dia dengan babah,sedar2 je saya dah terselit kat belakang badan babah.

Kalau mummy letak saya tepi mummy,sedar2 je saya dah ada kat bawah ketiak mummy...
mummy selalu bebel saya tak macam budak berusia sebulan.

Hohoho..kurang 2 minggu saya dah nak masuk 2 bulanlah mummy...
owh...sekarang ni kalau nak on9 mummy kena tunggu saya tidur lena betul baru dia on lappy.

eh...oklah...saya dah penat nak tidur dulu.nanti nak bangun nak hisap susu cap gantung...baby kawan2 mummy ...I LOVE YOU...



*sweetheart babah masa tak sihat



No comments: