Sentuhlah saya

08 April 2011

Yuhuuuu

Assalammualaikum w.b.t selamat pagi... huhuhuhu Yuhuuuu.. aku dah boleh nikah.... sebab aku dah lepas interview kat pejabat agama.. untuk sesiapa yang tak tahu.. kalau pasangan pengantin di negeri johor memang ketat sikit prosedurnya. -Kursus kahwin -HIV test -Interview -Baru boleh nikah.. lalalalala Semalam aku tido awal sebab satu tahap dah berjaya dilepasi...OMG..aku tak percaya..aku dah nak kahwin..hahahaha..dan2 lepas je interview terus rasa lapar. Soalan yang dia tanya aku -Mengucap 2 kalimah syahadah -Al-fatihah -Rukun nikah -2 tanggungjawab isteri Alhamdulillah,aku berjaya menjawab kesemuanya.yippie.... sekarang tengah kalut dengan persiapan...OMG dah tak lama...arghhhhh.. banyak betul yang nak kena teliti ni.. Tapi sebelum babak ke pejabat agama,haruslah ada drama sikit..hahaha..hari sebelumnya aku bertekak dengan En.Tunang,ye..aku memang tengah meradang,nasiblah tunang i tu penuh kesabaran hahahaha..dapat pompuan berangin macam aku ni memang nak kena sabar lebih..hahahaha. Ada masalah sikit pada perjalanan majlis kami,tapi mesti boleh settle....nasihat aku kepada B2B,banyak hati nak kena jaga yang oiii..hati2 dengan kata2 serta perilaku.Kalau macam aku ni,tahap kesabaran dah menipis..hahahaha. Ok2..jumpa nanti...da.....

No comments: