Sentuhlah saya

07 April 2011

Nanti2 update lagi

Assalammualaikum.. selamat pagi.. pheww...aku kena update laju2..banyak benda nak buat.. hahahaha 2 minggu lepas aku dah buat pre wedding shoot yang ala kadar..tiada idea menarik..tiada props..tiada dan tiada..semuanya adalah asal boleh....layan~ Entah semenjak nak kahwin ni..aku dah jadi manusia asal boleh je..janji KAHWIN.hahahaha Nanti senang aku tepek gambar pre wed..kalau malas aku tepek nanti2.. hahahaha..pre wed termasuk dalam pakej. aku ada gak cakap dengan En.tunang yang gambar pre wedding ni ala kadar je.dia kata tak pe..lepas kahwin kalau nak amik gambar yang lagi cun boleh je.. Jadi pada fikiran kami,tiada batasan dan tiada kerugian..hahaha..ok..ye sebab dua2 tak kisah dan asal boleh.. Bilik pengantin kat rumah lelaki..a.k.a bilik tetap dah dipenuhi dengan set perabot yang ditempah khas..hahaha bunyi macam mahal bebenor..*poyo sekejap feeling orang kaya. hahahaha..bilik dah siap renovate sikit,perabot dah ada,bilik cat kaler PINK..pink kau..hahaha..tu semua tunang aku uruskan..aku tak amik tau.aku tau masuk bilik tido..hahaha Harga perabot pun aku tak tahu..malas nak amik tahu,sebab kalau dia bgtau sia2 je dia kena bebel dengan aku.hahaha..aku dah cakap tak payah beli perabot sampai riban2..beli set dekat courts mamoth sudah.murah2 je.. Kali ni aku tengok En.Tunang plak over excited nak kahwin..segala benda dia buatkan dan listingkan.huhuhuhuhu..aku goyang kaki...hahaha..nak mati ke kalau duduk goyang kaki.. Banyak kerja seyh..aku rasa macam nak pengsan.. Semalam ada insiden tak diingini berlaku..hahaha..tiba2 aku rasa tak nak kahwin plak..*ye sila lempang aku laju2.. macam2 perasaan ada,was2..entahlah..kejap lagi nak pergi pejabat agama submit borang nikah.harap2 diaorang tanya soalan mudah je..haha atenya kalau tanya lebih2 karang aku membisu je. Nanti malam aku update kasi gambar ye.sekarang ni sibuk sangat banyak kerja nak buat.

No comments: