Sentuhlah saya

20 April 2011

9 hari lagi

Assalammualaikum w.b.t
Hollaa....
rindu aku tak?
aku buat entry ringkas dan laju-laju ye.. :p

persiapan menjelang majlis perkahwinan..80% sudah diselesaikan..yang tinggal hanya 20%.
OMG aku dah nak kahwin..hahaha..x sabar...nak kahwin yeay *gatal

Aku kan jenis manusia yang jarang nak update pasal benda-benda kahwin ni kan.
Jadi mari aku tunjukkan....apa yang telah dilakukan bersendirian.

3 pasang baju untuk aku,baju nikah,baju untuk hantaran dan baju selepas majlis.
Apakah baju selepas majlis?
hahahaha..aku pun tak tahu.Hentam sajalah.Weh 3 pasang bajumenyebabkan aku pokai..hahaha.
eh tak baju nikah mama aku hadiahkan :')
Baju untuk hantaran aku beli sepasang dengan lelaki punya,kira pakejlah kat Gulatis RM350.00
Harga asa adalah RM389.00,aku kecek sampai dapat harga tu.sebab aku ambil sepasang lagi baju kurung yang menyebabkan pengeluaran wang menjadi RM500.00.Tapi nasihat aku,kau nak kena pandai kecek lah,mintak murah lagi.sampai salesgirl tu menangis..hahaha

Kau nampak kotak-kotak kecil ini?
Goodies untuk kawan-kawan rapat mama.Dia kata ada beli lagi untuk kawan-kawan aku.
aku tak kisah pun,asal ada,hahaha.Rezeki nak kahwin,ada kawan ayah nak support makanan ringan untuk goodies.Mula-mula kitaorang tak nak lah letak makanan sebab takut rosak atau berkulat.Tapi sebab orang nak bagi,kami terima je.Bukan kena pakai duit pun,cuma cakap Terima Kasih.





















Aku gigih okey,packing segala goodies sorang-sorang.Phewwww
aku rasa macam nak pengsan.Tapi tabah..ye sila tabah sebab nak majlis ni berlalu cepat-cepat..apakah?hahahaha..aku penat~
Orang kata,kalau dah dekat-dekat nak kahwin jangan jumpa sangat,tapi tak boleh nak elak.Aku dengan dia kerja bawah satu bumbung.Tang mana nak mengelaknya.Nak cuti awal,kau nak suruh aku membulat kat rumah?nak buat apa der kat rumah?
Aku amik cuti 2 hari sebelum nikah.Jadi ni tengahgigih edarkan kad jemputan fasa terakhir.

3 comments:

Ms Marliana said...

Kuat kan dr k ... chaiyok2x buat persiapan .. pape pon.. take care of ur health... n rest well too k ...

Lyn Yusoff said...

alahaiiiii tk dpt nak dtg syaz kawin..
selamat pengantin baru erkkk

syazana said...

Marliana:
Hehehe..awak pun sama ye.

K.Lyn:Terima kasih =),tak pe kak lyn faham jauh.