Sentuhlah saya

20 April 2011

PWS

Assalammualaikum w.b.t
Senyum tak perlu kata apa2...
motip aku senyum nak ceriakan wajah yang kusam dan masam ini.
eh jangan salah faham,nak majlis memang penat ler katanya.

Hehehehe...

aku kasi tepek gambar pre wedding shoot.
jangan kau muntah plak ye..kalau ada gambar yang tak patut tu ya ampun.

Gambar lebih tak da dalam FB pun aku tepek sikit je.
INternet hr ni laju dari biasa..maka aku buat sambil tersenyum (^_^)

Aku bagitau awal2,kalau gambar PWS aku tak sebest gambar kau,harap kau nak kutuk tu dalam hati je hahahaa.

GAmbar2 ni aku tak edit.Aku pilih editing untuk Majlis sahaja.

Boleh kalau nak edit..tapi aku akan suruh dia buat lepas kahwin nanti.sekarang banyak benda yeop nak buat.


Ini adalah menunjukkan bahawa dia berminat dengan aku..erk ye ke..hahaha..abaikan.




Gambar ni eksklusif, aku tak tunjuk kat sapa-sapa..sapa yang baca belog aku je yang nampak.hahahah.Nak tepek kat FB,tapi ramai kaum keluarga di situ harap maaf.lepas kahwin aku upload ke sana.Katanya si Gemuk kendong si Comel..lalalala~

*masa ni kaki aku dah lenguh posing,aku malas nak jalan.Jadi En.tunang jadi mangsa :p


Ye PWS kami di kelab snooker...aku tak da idea..asal boleh je..hahaha..tapi aku suka sebab enjoy..lalala~


Dia ni garang tau,asyik nak gaduh je dengan aku,rasa macam nak tonjol dia je masuk lubang meja snooker ni. :p


Kata budak baru belajar,maka sifu yang selalu curi tulang masa kerja turunkan segala ilmu dia pada aku.hahahaha 'curi tulang masa kerja'?hahaha itu dia yang buat,katanya kerja sendiri kan.


Aku rasa jadi penyokong atau pemerhati lebih baik sebab tak bertekak.Dia sibuk suruh aku jadi cikgu,dia kata aku garang.Tapi aku rasa dia lagi sesuai jadi cikgu.Sebab dia lagiiiiiiii garang.




Ini adalah hasil kreativiti En.Tunang dan para photographer. (^_^)


Kau jangan terkejut..lelaki COMEL pun boleh melompat *pssstttt dia tak lah gemuk sangat kalau boleh buat gaya gini.hahahaha matiklah kutuk bakal suami :p



GAya gini sebab dia kata muncung aku comel.Ceit...dia tak sedar muncung dia lagilahhhh macam itik..tettttt..hahahaa..kutuk lagi.



Sekian ikhlas dari kami sekeluarga..ops..belum lagi..mana nak datang, cuma kami berdua..hahaha.























3 comments:

Ms Marliana said...

Sweet jer pics pre wedding u ... i like .... suker sume pics ...

klu nak suh cik tunang ku dukung mcm tunang syazana buat .. mau patah riuk bdn dia.. kte berat glerrr .. huhuhu ...

Lyn Yusoff said...

wowwww!!!! sweetnyer...
suka tgk pic korang :P

syazana said...

Ms Marliana:
Thank you..eh you punya pon sama kreatif ok.KItaorang ni dah lah tak da props bagai.hentam asal boleh je.

Hahaaha...kita lagi berat sebab dia dah tengok muka senget kita,tak smapai hati.sebab tu dia dukung gak :p


K.lyn:Terima kasih :)