Sentuhlah saya

27 May 2009

Hati....

Ntah napa minggu ni kood aku macam hampeh je.Nak wat kerja pon x besyt...x bernafsu betul nak kerja..n yg lg teruk aku x bernafsu nak belajar..knapa ye?mungkin emosi x stabil kot?time ni lah syaitan suka datang kacau hati.Lau kita tgh merapu n merepek, nauzubillah.aku tgh cb sabarkan diri.Cepat sangat aku nak marah,knapa?aku tertekan sgt kot.Slalunya aku relax je wat kerja.Datanglah sebesar kerja pon aku mesti akan selesaikan.tapi kali ntah,mungkin sbb aku bosan berurursan dengan org2 yang menyakitkan hati.Datang tau tya da siap belum...ikut hati mmg nak menjwab je tp pk hormat.Tapi takut gak tb2 lau aku ni jd HULK ke.lg payah...abes opis ni nanti hehehe.Hati x leh dibiarkan bercelaru,masalah nanti.ada je anasir2 jahat yang mengganggu,ada je perasaan2 yang jahat2 timbul.Masa ni lah aku nak belajar jd org yang sabar,aku x leh mengalah.mungkin aku penat sangat...erm.Semalam aku jalan2 amik angin sorang2 kat alamanda.so far,alhamdulillah...lega gak hati ni...walaupun kusut tu masih ada.tapi aku masih mampu rasa lega.kadang2 sorang2 ni lebih baik dr berteman.tapi yelah lau kuar sorang ni orang2 yang kita sayang plak risau...banyak hati nak kena jaga sbnrnya...jadi aku x leh nak layan sangat perasaan...nak kena bertahan nih...apa pun yang berlaku aku mesti siapkan kerja n habiskan belajar..alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangakal lengan.

No comments: