Sentuhlah saya

28 September 2012

Miss me???

Assalammualaikum w.b.t...

Walaupun raya dah habis,aku tetap nak ucap selamat hari raya gak...huhuhuhu.
Sebelum kita sama2 bersin sebab habuk dan sawang yang banyak kat belog aku ni,biar aku sapu sket ea..*amik penyapu sapu screen lappy...kuang2...

semenjak deliver nih..kepala otak mcm ada kurang sket..banyak putus urat katanya...*ceaser...putus urat celah mana kan?meneran pun tidak :p

Aku sajikan korang dengan gambar keluarga kecilku ini...
Nampak wanita gemuk yang cantik itewww....wakakakaka *pang...sedasss....hahaha

aku sedar diri sebab gemuk (^_^') phewww...

My lil Rania,next week masuk 8 bulan...OMG..since dia lahir brapa kali je aku update belog...matiklah...tak sempat katanya layan suami dan anak...erkkkk.....layan anak lebih sikit....layan suami malam je tettttttt.....hahaha.

Aku tak mahu janji dah...nak update belog bila.sebab aku slalu tak sempat.

Banyak yang aku nak cerita kat sini...banyakkkkkk sangat :))))))

Aku rasa dah ramai kawan2 belog aku cabut...mesti cakap dalam hati 'kau delete je belog kau ni'..hehehe

Ada yang rajin sms aku tya bila nak update...*kembang kejap...
hengat aku retis orang nak baca cerita rojak mcm ni..hahaha...

update sket pasal lil Rania ..
Dia dah pandai diri dan lepas tangan,suka makan bubur campur ayam tanpa rasa..means tanpa garam.Sukakan air putih dan susu ibu,dah banyak akal,suka bergurau...eh banyak lagilah.Malas nak tepek gambar dia kat sini,sbb dalam fb aku asyiklah mengupload gbr si kecik ni.


okeyh...sat lagi aku buat entry lain plak ea.nak menggoogle jap,cari resepi kek dan biskut..tata...

No comments: