Sentuhlah saya

14 June 2010

Today is 14 june

Salam,
selamat petang..

Phew...hari ni dah 14 hb...
alhamdulillah persiapan dah 70%
sekarang aku kat upm?
kenapa?
sbb ada beberapa perkara yang perlu dibuat di sini.

Damn...
i miss home..
miss my mum...
my brother n sister..
miss aton n puteh..
miss my En.Bf..
:'-(

Padahal baru beberapa jam hidup kat bumi UPM ni

Kawan2 aku tengah bertungkus lumus menyiapkan tesis..
tapi aku?
okey..aku pon susah hati gak,
cuma aku tak setangkas diaorang je lah..
buat slow2 je ni

kata En.Bf
'tak pe sayang janji siap'

owh bukan tu aku nak cakap sebenarnya..
erm..
kau tau mama aku cakap ngan Future Mum in law..
'alah,nak tunggu along habis belajar bila?bila2 pon budak tu tak pernah puas belajar.Kalau dia nak kahwin..kita kahwinkan je lah'

hahaha
see2
Lampu hijau untuk budak yang selalu menghabiskan duit mak bapak macam aku nih.

Korang doakan aku dapat kerja ye..
sekurang2nya mama aku tak terbeban sangat..
aku pon tak tau lah napa orang lain senang dapat keja..
aku lak tak dapat2 sedih~

Pada hal sama2 je isi borang bagai..
ops2
tak baik merungut...

okey setakat 14 jun ni..
1.Andaman+baju = settle
2.Makanan = settle
3.Barang hantaran = 80% settle

yang lain aku tak tau..hahaha

aku memang tak amik tau,dan bila ditanya
'eh..perlu ke macam tu..'
dengan riak muka innocent aku okey..

lain2 hal parent dan ahli keluarga yang lain fikirkan untuk aku.

erm...hari ni aku relax jap..penat badan tak hilang lagi..
walaupon hanya duduk dan tido je dalam bas tu..
lain r kalau aku memandu sama ye tak?

BEsok kena usaha lebih sket ni..insyaallah lusa nak jumpa penyelia..
bincang apa yang patut,
mintak2lah tak banyak hal sangat..
eleh aku buat pon macam hampas kelapa je kan..
memang patut penyelia bebelkan aku..

wahh..statement pengakuan.

Weih okeylah...
nak mengadap Allah S.W.T jap..
mintak petunjuk agar aku ni sedar diri..
pastu nak gi pasar malam serdang tapau makan..suke~

bye..jumpa lagi nanti..

No comments: