Sentuhlah saya

22 June 2010

HAPPY OR NOT?

Salam.
selamat malam..

hek..hehehehehe
i've got sms from my ex-student...
erm...

tak tau nak kata..
sebelum aku tinggalkan sekolah tu kan,diaorang tengah periksa setengah tahun.

Jadi tadi Ex-student aku bgtau yang markah dia tinggi..
haiiiyooooo..aku ngajar macam haram pon markah kau tinggi ke..
hohohohoho
satu pongat untuk aku..cikgu yang aku ganti sila jeles.... =p

aku?
happy la siot,
masa mula2 aku masuk,markah budak2 ni haram sungguh...
tak lulus...
kiranya dalam masa sebulan lebih aku berjaya mengurangkan peratusa markah merah dalam kelas...horeyyyyyy

Ex-student aku ucap terima kasih...
wahhh...aku rasa sangat berharga

tak pe bekas anak murid ku...
aku melakukannya atas dasar tanggungjawab dan amanah.

Sekurang2nya ikhlas itu tak perlu diperkatakan tapi buktinya...?
alhamdulillah,syukur.

Hahahahahaha...
okey terlebih ketawa plak...

erk..aku tak tau nak taip apa ni?
okeylah..bubye

No comments: