Sentuhlah saya

26 June 2010

Happy Birthday Cinta

Salam,
selamat pagi (^_^)
Happy Birthday to you x2,
Happy Birthday to Syaiful Hafis,
Happy Birthday to You.





Selamat Hari Lahir Yang ke-25,
semoga panjang umur dan diberikan kesihata yang baik,
semoga dilimpahkan rezeki yang banyak dan halal,
Semoga dipermudahkan segala urusanmu,
Semoga Allah S.W.T berkati hubungan kita,
Semoga Cinta kita kekal hingga ke hujung nyawa.



Maaf tak da dinner tahun ni,
tak da surprise macam tahun2 lepas.
Tapi awak tau kan,awak dapat hadiah yang 'besar' tahun ni,
Alhamdulillah.



Saya sayang awak,
Terima kasih sebab tak pernah tinggalkan saya walau seminit,
walaupun saya selalu menyusahkan awak..
terima kasih sebab sentiasa menerima saya seadanya..
terima kasih...yang tak terhingga.

Saya harap kita dapat mengharungi dugaan dengan lebih tabah.
saya dah bengang sebab tak da ayat yang baik nak susun untuk awak.
'sayang cintakan b'
*blush



Happy Birthday sweetheart,May Allah S.W.T bless you (^_^)


No comments: