Sentuhlah saya

27 August 2009

8 tahun yang lalu..



Salam ramadhan untuk semua....
Beberapa tahun yang lalu,
Aku hanyalah seorang gadis yang nakal,comot n agak....boyish.
Walaupun mempunyai rambut yang panjang hehehe.
X pernah terfikir akan berubah,merubah n diubah.
Hidup aku penuh dengan kisah2 yang agak...huhuhuhu

Kadang2 aku pernah terfikir.
Untuk apa aku berubah?
semata2 kerana dia @ diri aku sendiri?

Aku anak sulong dari 3 beradik..
aku mempunyai adik lelaki n perempuan..
Aku x da abang@akak yang akan lindungi aku jadi..
Aku ler yang kena melindungi adik2..
i think..thats y i'm a little bit boyish..kot.
ahaks..

Tahun 1998-2001
Aku bersekolah di Sek.Men.Keb.(P) Temenggong Ibrahim
perempuan je tau semua..haha.tapi ramai je tomboy,pengkid n lesbian kat situ.
Antara sekolah asrama yang terbaik..
dan kat sinilah kisah2 ku bermula...
Aku berkawan dengan Shira (cik syahira,ein,azah,seha ramai lagi)
Tapi x semua aku rapat ye..n aku cuma percaya pada beberapa orang sahaja..

Tapi dari sudut hati aku yang bersih lagi murni ni..sempena bulan puasa
aku berkata jujur sahaja..aku x suka skolah kat sini...
sbb aku pindah pon aku wat hal..hehehe
kantoi fly malam..
aku leh x balik asrama plak gi melepak kat rumah orang hahaha...
selamba badak aku membohong cakap mak tiri aku meninggal...
Dan x lama terus kantoi kena buang asrama...
Jadi mama aku pon heret ler aku balik ke kampung hehehe
nampak macam sedih tapi aku gembira sbnrnya sebab terlepas dari penjara
keji gila aku nih

Tapi perkara yang betul2 menginsafkan aku bila satu malam aku terjaga...
'Ya,allah kau ampunkanlah anak2ku,kau tunjukkanlah dia jalan yang benar dan jalan yang kau redhai.Kau jadikanlah dia anak yang cemerlang,anak yang baik dan mendengar kata...'
Dan yang seterusnya aku x mampu untuk berdiri dan mendengar lagi...
Mama berdoa untuk aku,mama betul2 terluka dengan sikap aku...



Aku nekad untuk berubah...
Berubah ke hahaha..

Yang betulnya aku insaf hanya untuk sementara....poor my mum
So wait for another post i'll continue....

Salam Ramadhan..& salam sayang untuk teman2 di SMK(P)TI@TIGS(1998-2001)

No comments: